tisdag, januari 03, 2012

Två läsare, ja då måste jag ju blogga lite....

Ja, med två läsare känner jag att jag kanske måste försöka blogga lite och samtidigt bli lite mer kreativ. Jag har sagt upp min scrapkit prenumeration från Mollys Scrapbooking, Lilo har verkligen fina kit men jag kan inte samla alla papper och dekorationer på hög längre när jag knappt scrappar. Nej köpstopp under 2012 får det bli och så får jag försöka göra slut på det jag har... Ja, vad har jag gjort idag då? Vi åkte hem från Hälsingland i morse. Det regnade hela vägen! När vi kom hem plockade vi lite med packningen innan det var dags att skjutsa lilla fröken till hennes träning. Iväg för att handla lite mat och ett brödskrin. Mat fick jag tag i men brödskrin verkar vara omodernt för jag fick inte tag i något.. Hämtade Lilla fröken så vi var hemma strax före nio. Sen middag idag igen! Avslutade kvällen med att se "Kronjuvelerna" tillsammans. Vi vet inte riktigt vad vi tycker om programmet ännu... Imorgon är en ny dag och vem vet kanske det kommer ett foto eller en scrappad sida här imorgon.

3 kommentarer:

Karin sa...

Väntar med spänning!

Sockergrynet sa...

Jag förstår precis vad du menar med att samla på hög, men jag älskar mitt paket jag har från USA och jag köper väldigt sällan något annat... så det får stanna och jag får bli bättre med att använda gammalt också!

Ser fram emot både foto och scrappat!
kram

Ulle sa...

Ser fram emot att se vad du skapar. Följer din blogg via bloglovin.se så jag läser allt vad som kommer upp här också ... :)

God fortsättning på det nya året!