tisdag, augusti 09, 2011

Åsso två till

Inte blir det mycket till städning idag men det gör kanske inget eller jo det gör det eftersom det ser ut som ett litet bombnedslag i scraprummet.
Det blev iaf två scrappade sidor idag och än är dagen inte slut :-)Mina sidor har en tendens att se likadana ut, mönstratbakgrundpapper, band som håller foto och dekorationer på plats, blommor, knappar och så några sömmar med symaskinen. För att råda bot på denna upprening så valde jag att göra en väldigt enkel sida, ja BACK TO BASIC skulle man kunna säga. Cardstock, stickers och lite mönstrat papper blev det på den första sidan på den andra blev det som vanligt...


 




2 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Älskar den nedersta layouten, jag skulle aldrig kunna scrappa så snyggt på ett helt randigt papper!

Jag utmanar dig, scraplifta en av mina layouter! ;)

kram

J. sa...

Hej, jag förstår mig inte på det där med scrap.. och jag är totalt opysslig, men ändå kul o se din blogg :) Kram, vi ses säkert nåt under hösten! Hälsa!